miercuri, 6 noiembrie 2013

Recenzie: Charmfall (Elita Intunecata, #3) de Chloe Neill

Titlu: -
Autor: Chloe Neill
Seria: Elita Întunecată, #3
Număr de pagini: -
Anul apariției [Ro]: -

Title: Charmfall
Author: Chloe Neill
Series: Dark Elite, #3
Number of pages: 242
Publication year [En]: 2012 (by NAL Trade)
Liceul poate fi un câmp de luptă, dar pentru Lily Parker, supraviețuirea la Școala pentru Fete Sf. Sofia e o problemă de viață și moarte.
Să protejezi Chicago de partea întunecată poate să fie o treabă obositoare, mail ales când ești un junior. Deci când fetele de Sf. Sofia încep să se pregătească pentru Sneaker, petrecerea lor de toamnă, Lily decide să se alăture organizării de modă veche--chiar dacă înseamnă să nu le dea demonilor, vampirilor și utilizatorilor diferiți de magie numiți Reaperi atenția sa nedivizată.
Dar când un Reaper intră în școală, Lily nu uită ce a jurat să protejeze. Caută în adâncul său magia--și decperă că a dispărut. Și se pare că nu e singură. O întrerupere a magiei a căzut peste paranormalii din Chicago, ți nimeni nu șie ce --sau cine-- a cauzat-o. Dar Lily știe că să-și ia magia înapoi merită riscul de depășii limitele inamice...
Am citit Charmfall pentru că am citit toate cele nouă volume apărute din Chicagoland Vampires de Chloe Neill și aveam nevoie de încă ceva scris de ea (Doamne, am de scris nouă recenzii numai pentru asta).
Ca și volumele anterioare, nu a fost un mister foarte tensionant, ceea ce mi-a permis să mă și relaxez în același timp. Dar mi-a dat și ceva bătăi de cap, pentru că eram hiper-conștientă de cât de mult le lipsea magia. Tuturor.
Și hei, facem pași spre Sebastian sau mi se pare mie? Sincer, Sebastian îmi place mai mult decât Jason. Și seria nu are cum să se termine aici, pentru că sunt încă mistere nerezolvate: ce fac părinții lui Lily în Germania (sunt în Germania, defapt?), dacă Jason o să (spoiler!-selectați pentru a vedea) se ducă cu o mireasă aleasă de părinții lui, ceea ce ar fi minunat, pentru că astfel Lily ar putea să fie cu Sebastian, și în general, seria nu e gata de un sfârșit, ok? OK?

Un lucru pe care l-am observat a fost că Lily nu vroia să recunoască că îi lipsea magia. Spunea că numai după câteva luni cu ea, părea mai normal fără ea, dar serios--cine mai aprinde becurile cu mintea? :)) Și în sfârlșit văd toți cum ar fi atunci când ar avea douăzeci și cinci de ani și ar trebuii să renunțe la magie. Părea atât de ușor? Ha-ha.


11 comentarii:

  1. Sti cumva cand apare si la noi???Mie imi place mult aceasta serie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place, dar nu e nimic pe site la Leda despre Charmfall si imi pare rau ca au lasat-o la urma.Si vol. 3 are cea mai frumoasa coperta

      Ștergere
  2. Super recenzie, cat m-am chinuit sa nu selectez spoileru', dar astept. :)) Eu-s pentru Sebastian, Jason m-a enervat pe final in al doilea volum. Chiar am vrut sa ma apuc si eu de "Chicagoland Vampires", dar atatea carti, oh Doamne. Sper sa publice si seria asta la noi, din cate am inteles ar fi mai buna ca "Elita Intunecata" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Merită să te apuci de Chicagoland Vampires, și și eu sunt pentru Sebastian! Jason și mireasa lui care o fi aia să se ducă naibii:))

      Ștergere
  3. Cum ai reușit să citești a treia carte?( sincer, m-am apucat de sera aceasta din cea mai mare prostie, navigând pe internet în căutare de ceva inspirație pentru poveștile mele)

    RăspundețiȘtergere
  4. La finalul cartii a doua Jason m-a dezamagit..deci si eu as cam prefera Sebastian..dar e faza aia cu raul...si cu Seceratorii... Mda. Detalii, detalii. Dar...ea deja se indragostise de Jason (nu?) ... Dar il cam placea si pe Sebastian... Mda... Cam naspa faza (pentru ea). Si totusi Scout o avertizase pe Lily in legatura cu Jason... E un triungi amoros foarte ciudat -.-

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine in volulul unu ma enerva Sebastian , sar la final am descoperit ca nu e rau . Cum ai zis tu la finalul volumului doi Jason ma enervate rau de tot. Atunci cand a intrebat daca mai merge cu el la bal trebuia sa il refuza.

      Ștergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am si eu o intrebare.... Seria Chicagoland Vampires pe care ai spus ca ai citit-o..eu nu o gasesc absolut deloc...nici format digital ...nimic...ma poti ajuta putin te rog? :D Sunt fan carti cu personaje mistice.. :D citesc tot ce prind in mana de genul...Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna! Tu unde ai citit al treilea volum? Imi doresc forte mult sa il pot citi si eu. Ma poti ajuta? Te rog mult!

    RăspundețiȘtergere